Avaliações de Kebabhuis de Molen Haaksbergen

Avaliações recentes

4.0
Stokkers
Hoje

1,5 uur moeten wachten op mijn eten.

Grace de Clonie Mac Lennan
Ontem

Ik bestel al jaren bij jullie en heb gezien dat jullie zélf door de jaren heen kwaliteit (voor zover nog mogelijk was) verbeterd hebben. Bezorging was/is altijd ook top! Ook mijn kinderen en kleinkinderen zijn fan en klant bij jullie!!!

Martijn
5 dezembro 2022

Eten was lekker. Bestelling mooi op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Roy
4 dezembro 2022

Heerlijke pizza, goed warm en snel bezorgd👍👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jolanda Rikhof
4 dezembro 2022

Het eten was zoals altijd heerlijk

Arash
3 dezembro 2022

De kwaliteit van het eten was zoals altijd erg goed. Optijd bezorgd. Heel aardig en correcte mensen.

Huurneman
28 novembro 2022

2 uur wachten op een bestelling, echt absurd, en dan de bestelde sauzen er niet bij zonder overleg Voorheen was er lekkere appelsla bij tegenwoordig rijst Wij bestelden elke week bij jullie, maar de volgende keer bij 1 van de anderen

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Maarten Smits
28 novembro 2022
M
27 novembro 2022
Terhurne
25 novembro 2022

Als het langer duurt dan normaal laten ze dan een berichtje geven

Ronald
25 novembro 2022

2 uur wachten is te lang en helaas niet de eerste keer

Hakan
23 novembro 2022
Manon ten Barge
22 novembro 2022

Het was heel jammer dat het veel eerder gebracht werd dan besteld. Waardoor degene waar het eten voor was geen warm eten had aangezien ze nog niet thuis waren. Half 6 aangegeven en kwart voor 5 was het al bezorgd. Vonden we erg jammer.

ter Huurne
20 novembro 2022

2 uur moeten wachten op een paar kapsalons

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Onno
20 novembro 2022

Half uur te laat, koud, en bremzout… niet wat ik van jullie ken 😏

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van Rooijen
17 novembro 2022

Het eten was lekker vers en warm top

Hennie van de Geijn
17 novembro 2022

Het eten is overheerlijk en ik geniet er vol van. Ruim voldoende. Het wordt heet en snel geleverd. Via de app heel makkelijk te bestellen. Kortom, klasse!

Boonk
14 novembro 2022

Was weer heerlijk 😀

Jan B
14 novembro 2022

Zoals altijd, super lekker, en super snel bezorgd.

Heuzels
13 novembro 2022

Om 18.25 besteld. Verwachte bezorgtijd stond om 19.55. Dat is 1,5 uur. Das heeeel erg lang. En het werd ook nog eens pas om 20.15 uur gebracht

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wendie leferink
13 novembro 2022

Besteld staat dat het om 18.20 kwam nee hoor was gewoon uur later wat slecht geen kruiden op de aardappelen Je verwacht toch dat je tijd afspreekt en het nakomt gewoon slecht we hebben gebeld na 45 min wachten wat zeggen ze oha we moeten er nog aan beginnen zo hou je de klanten wel doorgaan zo

Anoniem
12 novembro 2022
Maurits
11 novembro 2022

Goed gegeten , en op tijd bezorgd.

Marco
8 novembro 2022
Marieke
7 novembro 2022

2 uur lang op ons eten moeten wachten, dit is ons al een keer eerder overkomen en het lijkt alsof de bestelling gewoon vergeten was. Na een telefoontje was het eten er snel en dit was te proeven. Rauwe champignons en paprika nog helemaal hard. Deze kwaliteit zijn wij niet gewend van jullie.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Westerman
7 novembro 2022

Dikke 2,5 uur gewacht en dit is niet de eerste keer. Het eten was ook nog niet eens warm..

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

HansRikhof
6 novembro 2022

30min te laat en al afgekoeld te laat snap ik maar niet warm is niet grappig

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bas
3 novembro 2022

Gewoon goed, als altijd. Besteld voor bezorging om 17.30 uur, de bezorger stond keurig om 17.35 uur voor de deur met 2 pizza's 👍

Fam H
3 novembro 2022

Heerlijk gegeten, zoals altijd bij jullie!!

M
1 novembro 2022

Eerst een iskender schotel gehad wat zeer zeker een aanrader is, daarna 5 Efes pilsjes besteld maar 6 gekregen, mooi gebaar. Vlotte bezorging lekker eten!!

Anoniem
30 outubro 2022
DvK
29 outubro 2022

Het eten was lekker, maar helaas niet al te warm...

Esendam
29 outubro 2022

Half uur te laat en niet helemaal warm. Verder smaakte prima.

Anoniem
27 outubro 2022
Piet ornet
26 outubro 2022
Edwin Bastiaan
24 outubro 2022
Martijn
23 outubro 2022

Eten was lekker En de bezorging keurig op tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Inga
22 outubro 2022

Super! Bestelling geplaatst met paar wensten, alles goed geregeld. Snelle bezorging!

Jan B
21 outubro 2022

Zoals altijd, super lekker, en wederom super snel en netjes bezorgd.

Danny.p
20 outubro 2022

Altijd alles perfect kan niet beter 👍👍👍

Willeke Boonk
19 outubro 2022

Weer heerlijk gegeten

Eveline Meijer
17 outubro 2022

Heel lang wachten 1,5 uur

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Chantal
16 outubro 2022

Om 17.45 mijn bestelling gedaan, verwachte bezorgtijd was 18.45. Om 20.00 heb ik mijn bestelling pas ontvangen. Tussentijds was de zaak telefonisch niet bereikbaar. Ik vind dit een slechte service. Als tip: bel de klanten even dat de bestelling langer gaat duren, dan krijg je wat meer begrip.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Aldef
16 outubro 2022

2,5 uur lang gewacht, telefonisch ook niet bereikbaar ..

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Y
16 outubro 2022
Ilonka
16 outubro 2022
Sark
10 outubro 2022

2 uur na bestelling geleverd en zonder saus

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Amanda Bos
10 outubro 2022

Veel later dan afgesproken en dan ook nog geen enkel sausje erbij. Wel snel nabezorgd maar dan is eten al half op of koud (als je zou wachten) Smaakte wel heel lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Y
9 outubro 2022

Niet eerder problemen gehad, maar 2uur en 15 min voor een bezorging kan niet

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M.P. Brevink
9 outubro 2022

2 uur gewacht!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Terhurne
9 outubro 2022

Heerlijk en makkelijk via app besteld

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van Amsterdam
8 outubro 2022

We hadden de bestelling om 20:30 staan. De bestelling kwam al om 20:00. Kwam achteraf goed uit, maar eigenlijk een half uur te vroeg

Jan B
7 outubro 2022

Zoals altijd, prima eten, en super snel bezorgd (12 minuten)

Hennie van de Geijn
6 outubro 2022

Zo snel geleverd en zo heerlijk gegeten. Klasse restaurant

Danny van Kempen
4 outubro 2022

De bezorging was netjes op tijd en het smaakte weer heerlijk !

Maikel
3 outubro 2022

Pizza was niet echt warm meer, en het knoflooksaus bakje lag op de kop met de deksel er half af op de pizza. Ben beter van jullie gewend

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marike Siemerink
3 outubro 2022

Eten is verrukkelijk, dat is de reden dat ik zo vaak bij jullie bestel. Maar gisteren ging er iets mis, waardoor ik een uur en kwartier later mijn eten had gekregen dan verwacht. Wat mij dan tegen valt is dat ik 3 keer een excuus krijg aan de telefoon, maar geen tegoed bon of een extra of wat geld terug, iets wat je met een beetje service wel verwacht!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Esther
2 outubro 2022

Bezorging slecht. Nadat we 30 min hadden gewacht op onze bestelling, gebeld. Toen nog eens 15 min moeten wachten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
27 setembro 2022
Edwin
27 setembro 2022

Erg vriendelijke bezorger die onze heerlijke bestelling weer ruimschoots op tijd kwam bezorgen

Ingrid
26 setembro 2022

We hebben wel beter eten gehad bij jullie. De kapsalon was lauw. Het bekertje saus was los, zodat alles onder de knoflook zat. Dit keer een kleine tegenvaller. De bezorging was mooi op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

De achterbuurman
25 setembro 2022

Mooi op tijd en echt lekker zo als altijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M
25 setembro 2022

Beyti schotel besteld. Heerlijk gegeten, goeie portie. Zeer tevreden over kebabhuis de Molen

Sheila
25 setembro 2022

Geen op-of aanmerkingen.

N.
25 setembro 2022

Lekker eten! Er zat alleen geen knoflooksaus bij de bestelling en het gerecht wat ik had besteld zou opgerold zijn in bladerdeeg maar hiervoor was gewoon een wrap (tortilla) gebruikt i.p.v. bladerdeeg.

Martijn
24 setembro 2022

Eten veel te laat bezorgt

Doornhegge
24 setembro 2022

Het eten was wel lekker, maar lauw.

Jo
23 setembro 2022

Goed eten, top kwaliteit en goede bezorging.

Rosan
20 setembro 2022
Edwin
20 setembro 2022

Super op tijd. Wederom geweldig genoten. Helemaal top!

Niek ten Elsen
19 setembro 2022

Ik bestel vaker bij jullie. Maar dit was echt de slechte keer ooit dat ik eten van jullie heb gehad. - Eten was niet warm - Eten was erg klam en zat weinig smaak aan - Eten was gewoon aangebrand geweest. Dat kon je proeven en ruiken. - In de kapsalon zat meer groente in dan vlees Daarnaast klopte er van de bezorgtijd helemaal niks van. Eten was besteld voor 17:45 uur. Maar het was hier pas om 18:10 uur. Als je de tijden niet kunt halen, laat het dan weten. Dus al met al. Het was mij de €24,- niet waard

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

.
18 setembro 2022

1800 uur besteld, 17,15 stonden ze al voor de deur. Is opzich prima, maar stel je bent niet thuis, war dan

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M
18 setembro 2022

Het eeten smaakte wel goed maar de bezorging was een half uur telaat en heb een bevestegings mail gehat dat het er eerder zou zijn dus dat was wel een minpunt

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Monique
18 setembro 2022

Eten was niet echt warm en ruim 3/4 uur later dan dat mail ons vertelde. Jammer! Smaak prima

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hennie van de Geijn
18 setembro 2022

Het is echt super lekker en snel bezorgd. De bestelling komt heet aan en wordt bezorgd door een vriendelijke en nette bezorger. Kortom alles is super goed.

JW
17 setembro 2022

Geweldig

Jan B
16 setembro 2022

Zoals altijd, eten prima, en de bezorging zeer snel 20 min.

Willy manders
16 setembro 2022
Peter B Groothedde
15 setembro 2022

Ondanks dat de verkeerde pizza werd bezorgd werd dit na telefonisch contact keurig opgelost

Roysp
15 setembro 2022

Gewoon heerlijk en wat een bak vol vlees

Joris de Grooth
11 setembro 2022
Ron
11 setembro 2022

Het eten was goed, behalve weer de verkeerde sauzen erbij schijnt toch wel een dingetje te zijn.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

erwin wilderink
11 setembro 2022
Danny
9 setembro 2022

Gewoon alles perfect

Theo
2 setembro 2022

Werd sneller bezorgt dan de aangegeven tijd. Top. Eten was goed heet en weg lekker

Grijsen
29 agosto 2022

Om 18.00 uur besteld. Om 20.40 uur het eten mogen ontvangen, helaas lag onze zoon toen al in bed omdat het zo vreselijk lang duurde en de teleurstelling was groot bij hem.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Carmen Vehof
28 agosto 2022

Bestelling om 17.15 geplaatst. Vervolgens nog gebeld of de bezorgtijd van 18.40 klopte omdat we dit erg lang vinden. Werd aangegeven dat het waarschijnlijk wel eerder bezorgd zou worden. Om 19 uur nog geen eten! Wederom gebeld….het kon nog wel een uur! duren. Belachelijk dat we 3 uur op een bestelling moeten wachten. Zeer slecht. Dan moet je of geen bestelling meer aannemen bij drukte of informeren dat het zo lang gaat duren. Wij hebben dus de bestelling na 2 uur wachten geannuleerd en ik wacht op geld retour!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Robert
28 agosto 2022

Helaas 3 uur op ons bestelde eten moeten wachten. Kwaliteit was wel goed.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rob pelgrim
28 agosto 2022

Smaak was goed. Jammer dat het niet warm was.

Veldhuis
28 agosto 2022

Zorg dat je klant beter informeert over wijzigingen in de bezorgtijd. Of zorg dat de eerste bezorgtijd bij bestellen beter up to date is. Om 18.30 besteld met een eerste bezorgtijd om 19.30 en uiteindelijk om 20.50 de bestelling krijgen is erg onprofessioneel Als er bij bestellen al 20.30 had gestaan, had ik deze keer over geslagen. En aangezien dit al eerder is gebeurd, nu wel de moeite genomen om de recensie in te vullen.

De Boer
28 agosto 2022

Om 17:11 bestelling geplaatst. Het zou rond 18:30 bezorgd worden. Om 19:00 zelf moeten bellen waar het eten bleef. Uiteindelijk kwam het pas rond 19:30, dat is te lang wachten. Daarnaast was de portie friet maar een halve portie, terwijl we voor een hele betaald hadden.

Arjan Leferink
28 agosto 2022

Vraag je shoarma zonder groente En wat krijg groente erbij Beter lezen als je besteld vindt ik en komt vaker voor

Karin
23 agosto 2022

Eten was een uur te vroeg. Daardoor was het koud geworden eer wij eraan toe kwamen. De smaak was ok maar niet spectaculair.

R Bakker
22 agosto 2022
Annette
22 agosto 2022

Ik vind jammer dat ik elke keer als ik wat bestel het altijd 3 kwartier tot uur later is. Maar heb hier al overgebeld. Vind niet erg dat wat later komt maar laat het even weten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Iwan
19 agosto 2022

Altijd lekker

Lisette
19 agosto 2022

Als vanouds.... weer lekker eten!!

Peter B Groothedde
17 agosto 2022
Anoniem
16 agosto 2022
F Be
16 agosto 2022

Het eten was, zo als verwacht, erg lekker. Hier in zit geen verschil met voor de verbouwing. Over het bezorgen is al genoeg gesproken aan de telefoon en ga ik hier verder niets over zeggen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lammers
14 agosto 2022

We gaven aan de döner goed doorgebakken te willen hebben, dat was het verre van, en ipv de salade met dressing en komkommer werd er gewoon wat sla op het broodje "gegooid"..

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

jeannette spanjaard
14 agosto 2022
Wendie leferink
13 agosto 2022

Super lekker, aardige mensen en een prachtige mooie zaak.

Kai
12 agosto 2022

De pizza was heerlijk

Marga
10 agosto 2022

Kom gauw eens op lokatie eten

J Heuzels
10 agosto 2022
Boersma
9 agosto 2022

Elkekeer te weinig saus en opmerking bij bestelling word slecht gelezen bijvoorbeeld zonder sla

-
9 agosto 2022

Sarma was opgewarmd uit blik, niet lekker en geserveerd zonder yoghurt. Durum Adana was smaakloos, zat geen zout of kruiden op. Ook geen keuze voor saus wat jammer is. Normaal erge fan maar deze keer niet.

Erik
30 junho 2022

Lekker eten, het wachten waard. Wel vreemd dat de melding van 'eten bezorgd' een uur later komt 🙃..

Jo
24 junho 2022

Het werd snel geleverd en het smaakte heerlijk

Sheila
23 junho 2022

Ga zo door!

RL
17 junho 2022

In de app zeggen , bezorgtijd 18:35, en bij thuiskomst om 18:15, staat t er al 10 minuten.. maar 't was nog te eten, nog niet koud

Ron
16 junho 2022

De patat was niet te eten, veel te hard en veel donkere patat er tussen. Conclusie niet lekker

Harry G
16 junho 2022
Gino Takke
5 junho 2022

Kapsalon doner besteld. Twee maal met extra kaas. Zoals altijd was het vlees erg lekker, helaas waren de aardappelschijfjes ditmaal veel te hard gebakken. Dat deed de totale beleving geen goed, terwijl dit normaal gesproken mijn favoriete pizza/doner/shoarma zaak is. Volgende keer beter.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ron
3 junho 2022

Één minpuntje bij een schotel zat geen salade wat wel jammer is. Voor de rest was het goed.

Rick
26 maio 2022

Het eten was zoals altijd prima. Alleen anderhalf uur moeten wachten op de bestelling is mij wat te lang.

Erik
25 maio 2022

Bezorging was snel deze keer. Vorige keer duurde het veel langer. Eten goed en echt veel. Stond bij voor 1 persoon, met z'n tweeën niet op kunnen krijgen

Bastian Dikken
17 maio 2022

Prima broodje volgens afspraak bezorgd

Ron
16 maio 2022

Was weer top

Lonneke
8 maio 2022

Kebab was aan de droge kant. En eten was in het algemeen niet heel arm meer. Bezorging was ook erg laat. Zelf nog 30 min later dan aangegeven verwachtte tijd. Erg jammer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ron
7 maio 2022

Binnen de tijd bezorgt, en het eten was super.

Ton van Rijswijk
2 maio 2022

Ik heb gisteren via een Pb laten weten dat we deze keer niet tevreden waren...nog geen echte reactie De pizza die we besteld hadden was verbrand

Roy slaghekke
1 maio 2022

Het was minder We zijn een betere kwaliteit van jullie gewend

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Heuzels
30 abril 2022

Hallo heren, De 1× Kapsalon speciaal € 10,00 Was gewoon niet warm.. Slechte zaak😡 Vorige keer was het goed die 2x keer daarvoor was het weer niet op temp. Gewoon beter op toezien, dat het HEET genoeg weg gaat en aan (kan) komen Het is vaak hetzelfde verhaal wat dan word aangegeven, we zullen er op letten , hou je te goed voor compensatie gratis next bestelling. Dat al eens aangegeven, maar dan weten jullie weer van niets wie de tel. oppakt, Ga tegoed digitaal opzetten, zodat je ook werkelijk laat zien dat jullie er iets aan doen, om het beter te krijgen en te voor komen! Dan kun je naam opgeven en is er geen discussie! Dan houden jullie elkaar ook scherp! Groetjes : J Heuzels P.s. Graag contact 0623934585

Bakker
26 abril 2022
Lenferink
18 abril 2022

Het vlees was veel te uitgebakken, droog en extreem zout

Jacob
14 abril 2022

Lekker en mooi op tijd

RL
10 abril 2022

2 heerlijke broodjes kipfilet en kipfilet speciaal gehad, zeker voor herhaling vatbaar

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Herman van felius
9 abril 2022

Dag, 17.40 besteld./ 18.15 zou t ongeveer bezorgd worden. Na 1 uur wachten netjes gebeld, t zou er zo aankomen. Na bijna nog 1 uur wachten kwam het pas eindelijk. Niet netjes als je beld en er gezegd word dat het zo komt en er komt niks. Als je het te druk hebt, neem dan even geen bestellingen meer aan of zeg gewoon eerlijk waar het op staat qua bezorgtijd. Met vriendelijke groet, Herman.

Bakker
9 abril 2022
Schoenaker
2 abril 2022
Martin
27 março 2022

Ruim 1,5 uur moeten wachten en er achteraan moeten bellen, jammer volgende keer hopelijk beter.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lammers
24 março 2022

Heerlijk gegeten

Theo
12 março 2022

De bezorging was precies op de afgesproken tijd. Het eten was nog goed op temperatuur en lekker, zoals gebruikelijk.

S.Meis
11 março 2022

Eerste keer en zeker niet de laatste keer! ga zo door!

Ozan
8 março 2022
Trees Leijgraf
6 março 2022

Uitermate verzorgde en zeer smakelijke maaltijden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jacob
4 março 2022
Stefan
1 março 2022
Jim Elevelt
1 março 2022
Lucien
20 fevereiro 2022

Eten was koud Kindermenu was het al helemaal niet waard patat slap zat broodje bij en hamburger in de plaats van kipnuggdts dochter heel erg teleurgesteld en was ook koud

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Daniela
19 fevereiro 2022

Weer prima gegeten. Bij afhalen was de bestelling nog niet klaar, maar hoefde niet lang te wachten.

Yvette
19 fevereiro 2022

Heerlijk gegeten

B. Evers
18 fevereiro 2022

Lekker, goed warm, op tijd, vriendelijke bezorger

Yvet
18 fevereiro 2022

Snelle bezorging en zoals altijd: heerlijk!

Boonk
17 fevereiro 2022

Altijd lekker

Jacob
10 fevereiro 2022

Het was lekker en weer mooi op tijd

Slagewaard
4 fevereiro 2022

Top. Lekker eten, snelle bezorging

Lucien wonink
4 fevereiro 2022

Eten was goed beetje raar dat de bezorger niet genoeg wisselgeld had zei die lange blonde jongen in trainingspak zwarte Leek alsof die wel genoeg had maar deed alsof die dar niet had

Voith
31 janeiro 2022

Was heerlijk we hebben genoten van de mix grill

Herman Vos
30 janeiro 2022
Jacob
20 janeiro 2022

Lekker, op tijd en goed verzorgd

Sabrina van Huisstede
20 janeiro 2022
Martijn
17 janeiro 2022
Sander
13 janeiro 2022

Op afgesproken tijdstip. Goed eten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jeroen
10 janeiro 2022

Eten was weer top en genoeg! Bestelling was op tijd bezord

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

S
9 janeiro 2022

Netjes op tijd bezorgd. Smaakte goed zoals altijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Koen
8 janeiro 2022
Jet
8 janeiro 2022

Had voor de eerste keer besteld via de app, wat handig. Mijn bestelling was om de aangegeven tijd klaar en was weer heerlijk!

Ruud
1 janeiro 2021

Goed van smaak

Nicole
1 janeiro 2021
Jurgen Arends
26 dezembro 2021
W
22 dezembro 2021

Eten was goed. Maar de tijd van de bezorging niet. Aangegeven om 21:00 uur te komen. Zelfs nog aangegeven in de opmerkingen: graag niet eerder dan 21:00 uur. Vervolgens is de bestelling om 20:45 al bezorgd. Ik was zelf nog niet thuis dus het zou fijn zijn als de opmerkingen volgende keer gelezen worden. Is niet de eerste keer

Dewy ten Thije
19 dezembro 2021
Roy slaghekke
12 dezembro 2021

Het eten zou om 19.00 uur (18.00 besteld ) geleverd worden , dit werd pas om 19.50 geleverd . Er zat geen saus bij De toping van de pizza lag verdeeld door de hele doos ipv op de pizza

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mathieu Rietman
12 dezembro 2021

Top en lekker

Frank
12 dezembro 2021

Lekker eten en op afgesproken tijd bezorgd, top service.

E.j.m.Arends
11 dezembro 2021
Hetty Stavrianos
10 dezembro 2021

Prijs_ kwaliteit is prima Alles was goed warm Snelle bezorging

Wendy
10 dezembro 2021

Snelle bezorging, Lekker gegeten.

Scholren
5 dezembro 2021

Pizza was niet gesneden zoals gevraagd, verder top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mark
2 dezembro 2021
Teun
13 novembro 2021

Heeft een vervolg

Sander
3 novembro 2021

Handige nieuwe site. Goed eten! Aanrader dus

Roy
31 outubro 2021

45 minuten te laat

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.